03 May 2010

RinDu

entry kali nie tade pe kowt,,cume rindu at dier jerk yg da jaoh uh...bngon pg2 je rse pnas gler bdan an...dmam la syial,dmam rindu owt ngade la kaw kaw shebok knape??aku ta susa an kaw pon,,pg2 tde wat pe pown,rini keje kol 2,,act aku cuti rini,,but change off day ngan ayu,,saje jer,,hahhaa,,then lam kol 1 lbey uh,,ayu call

ayu : ina kaw dpat form 6??
me : ntah ta check ag,,kaw??
ayu : dpat kat shula dato'
me : aliran per??
ayu : kemanusiaan,,
me :check an aku nyer larh,,
ayu : meh ic kaw
me : 92051801****
ayu : sat g aku tpon kaw blik,,
me : wokeyh,,

then ta lame pas uh ayu pown tpon alek,,,

ayu : weyh,,kaw dpt..
me : at ner??aliran per??
ayu : shula dato' gak,,aliran sains.
me : aku tak nak!!!!menjrit nie,
ayu : ta larh...same ngan aku jerk,,
me : bengong kaw,,weyh ***** dpat??
ayu : aku tade ic dier la,
me : jap aq bg,,
(da bg uh)
ayu : dier dpt la,,same ngan kter..
me : waaaaaa,,,jmper dier lg la siott,,,
ayu : na wat cam ner,,

aku dpt la form 6,,msok je la dlu,,nty lau dpat mane2 yg lg ok,,aku bla la dri form 6 uh,,hehehe,,ta lame pas uh,,aku siap la na g keje,,ayu na kuar,,ikot aku,,dier na mryap,,ngah aku iron bju denga la munyik moto ayu uh,,tngok2 at tingkap emg dier da smpai,,tp aku ta siap ag,,hehe..sori ayu,,,pas uh dier kne pnggil ngan umi,,minx tlong byar an bil,,shian kaw ayu kene byar bil uma aku,,,shian kaw,,nty aku blanje kaw eh,,ntah bile taon la eik,hehehe,,pas uh ktorng pown mrempit la ke tesco seri alam,,hahaha

siyez na bgtau aku rindu gler la kat dier,,,smpai dmam2 tau,,ta tipu nie rase cam na nanes je kaw taok,,cam na jea soh dier blik snie smule ta yah g sane ag,,tp pk an dier na blaja,,tapew la,,nty aku na blaja gak,,,sygs aku at dier da manyak sngt tau,,,tkot sungguh ilang dier,,syg la kat dier,,sape brani curik dier emg tmpah parng samurai ngan aku,,brani la,,

wooiii bdak,,aku rindu kau la taok ta,,lu saje pi jaoh2 an???saje tinggal an gua at snie rindu an lu,,,ish,,lu emg an,,tape2,,,ade ubi de btas,,lu tngok nty wa blas alek,,kaw na blas cam ner??kaw 2 tade g jaoh mane pown takat at msai jer,,bia la...tau la aku na wat cam ner,,kaw nape sbok,,smbong alek,,lu an wat gua mkin rndu kat lu tau ta,,,tapew2,,

0 comments: