30 April 2010

amoii kaa??

bangon pagi gosok gigi,,,blabla,,gler da,,bngon agak lmbat gak bab ta pyah na sbuh,,2 pon kaw na bsing,,eh bia la suke aku,,kau ape tau,,bngon wat muke ta beslah ngan umi tros g mndy,,then tros siap g keje,,smntare tnggu along siap aku pon mengunyah la bskut oreo kgmran ku,,hehe ta lame pas uh along pown siap ktorng tros mrempit ke tesco seri alam,,ari nie along anta bab dier na guner moto,,na g aner pown aku ta tau,,bia la dier,, da smapi uh aku tros chek in,,then tros masok keje cam byase,,jmpe syida jerk tros glak mcm na maty,,hahha,,nseb berk der boss besa atsitu lau ta,,ta bkak cunter aku mlyan kaple dier uh,, then da bkak dtg la sorng uncle nie,,aku pown lyan la dier cam byase jer,,tbe2 tyme dier na blik uh,,dier tnyer,,

uncle uh : amoi u nie cine muslim ker??
me : hah?? (smbil wat muke slamber)haha,,tadela uncle,,sy org mlayu la,,pkai tdung lg,,
uncle uh : tp ta sumer yg pkai tdung uh islam kan??
me : ouh ok,, (bengang dok) tp mmg sy islam,,y uncle???
uncle uh : tade la uncle engt awk nie cine msok islam,,

wakakakaka,,,,na trglak aku kat cunter uh,,ade muke cine ke aku nieyh,,,(lngsong tade,jgn na pasan yer cik amalina) sebok la kaw...pas uh aku keje je la cam byase,,kene ot ary nie,,alek kol 8pm,,na blik lg 1 hal,,moto tade,,dah kene dok nunggu bas,,name je bas jln cm sipot,,tp act aku ta nek bas pon last2 nyer..lalink aku amek,,waaaa,,,sonok nyer,,thanz sygs,,da alek uh,, anta ayu alek dlu,,pas uh ktorng g lpak2 jap,,pas uh bru alek,,hahaha,borak ngan dier ktawe je lbey,,tp sdey woo..ari ahad nie dier na g dah,,, na smbong blaja,,jaoh uh,,huhu... (dier na g blaja bkan na g ane pown) ouh ok2...then tros alek uma siap2 mndy mum2,, tros tito jerk,, ngeee,,

0 comments: