29 April 2010

haiii,,

post nie tade na cter pe kowt. pnat keje je skrang nieyh,,this week aku kene shift pg lak,lebam mate bngon pg,,huhu.. cam byase je la keje kene maki ngan custmer yg cam bangng uh, ngan mnger yg ta tentu psal,,lyan kan ajer,,nseb berk ader TL ( like mcam spervsor la) yg bole mlayan kpale ktorng cam syida uh,,,ade aje yg na dglak kan,,an syida an??mcam ko bce kak,,bia la,, hahaha

then aku skrng cume rindu at kwan2 lame,,hahaha poyo jerk,,,tp siyes rindu korng meyh,,teringat lax tyme reunion kecik2 ary uh,,ta plan pown na jmpe,,tp da sumer na jmper,jmper je la,,rindu at korng la,,biler ag dpt jmpe hah??aq ta lupe beli kfc tp mkan kat mcd,,hahhaa,, lwak korng nie an,,

(dri kri ira,pika,fitri,hikmal,lynn,me,n yana)


nie jer pic yg terng,,yg len sume malap2 jerk,,hehe,,
*atul sori pic kamu tade mase nie,,pic len glap la..ta nmpk muke,,tp aku still engat ko,,

huh,,,da larh ngantok la weyh,, esok aku keje kol 9,tp ckap cam kol 7 jerk an,,pnat weyh,,hahaha nty len kali aku post lg la,,,

0 comments: