08 May 2010

keje ari nie cam bngang jea an.. hahhaha dtg keje mate lebam,, waaa ta than ngantok la siot,, da larh dok dpan skali,, muka ta besalah jer,, kaunter cam bangang lax an,,, berpndah rndah aku ari nie,, custmer cam byase cam bodo jea an,, ta pham bahase . dier engt tgan aku nie ader 10 gak ner,, jari tuh yer la,, ta rety na menyabo,, arghh . cam na tumbuk2 jea muke custmer uh,,, tension aku keje ary nie larh,,, nseb bek esk da last keje,,, wawh , besh+buhsan hahhaa bngang jerk,,
huh da kol 7 uh, tyme tok aku blek,, then kmas2 tros je alek, aku nek ats amek brang sume, smpai at tmpt prking moto tpon bie jap,, smpat gado lg at stu taok,, gado mnje jea an bie?? hehehe byase larh tuh,, then aku blek la uma,, smpai uma tpon lyn tnyer jdik ke na kuar, dier kate jdik,, ape lg,, mndi2 siap2 sumer, kuar jea uma lyn da der dpan uma an,, sori lyn ta pasan ko da smpai,, hahahaha pas uh tros jea grak g crik brang, shoping2 jap, mum at kfc jap, wawh dpt la mlepas an gian na mkan wedges hehe,, da knyang uh mrempit la tros blik,,, tawe jae dok law ngan kaw,, kuar ngan kaw ta tawe ta sah lngsong an3?? hahhaaa smpi jea uma tros bummm ats ktil,, tros mcj bie,, ta lame pas uh dier tpon ttbe, engt an naper, terkjut au bie, rupe2 nyer bie soh denga lagu,, hehhee sdey au bb denga lagu uh,, engt at bie.. rindu taok at lu !!! haha korng jgn trkjot ktorng emg cam nie,, an bie an.. rindu gler la at bie,, ble na alek??

0 comments: