06 May 2010

sekolah,,

haha... rini aku ta keje. dok uma bngon lmbt, mkan, men ngan bdak gemokk,, hahhaa besh men ngan dier,,,suke ggyt2 pp dier haha. then engt an rini na kuar ngan ayu bile dier alek keje ngan mak dier,, tp lam kol 2 lbey uh abah alek,, umi ajak abah kuar g mum2 mlam ti,, aku pown ngan slamber..ckap,,"hah,,ley kuar crik baju skolah ina sekali,," hahaha padehal aku yg mlaz na kuar ptg2,,pnas la doll,,haha then pas bdak2 uh alek shula,, mndy2 shulat sumer tnggu angah datg tros jea grak kuar,, memule crik bju shula aku dulu then bru grak g mum2,,, byase la ktorng lau mum2 ngan fmly msti at rstoran d'rinting nyer,, tade rstran laen ktorng pi mlaen an na ubah slera,, hehe,, da smpai uh tros crik meje dok la rmai2.. mule2 dok meje len pas uh pndah tmpat,, bab abah ckap kusi uh ta besh,, na sndar cam sandar at btang pkok, ape2 jea abah aku nie la,, then aku ckap ngan umi,, "umi jgn mara lau anak2 umi nie bnyak laki, bab umi ngan abah yg ajak pndah tmpat ae,, " sume tawe,, hahaha,, da mcam rstran tuh kami punyer, lantak la .
dah2,,pas uh trus order,, bpak dier lame gler la siot na nunggu,, air tmbkai aku da na abes bru mknan smpai,, da smpai uh ape lg,, mkan la,, yg mlang nyer tenga2 sdap mkan aku ley trggyt lada cili,,mak ai pdas la siot,, da la air da tnggal ckit,, sdut kasi abes then air angah kene sebat ngan aku,,hehhee,,, sori ngah, syg ko kak,, hahaa,,, then da sttle sumer pi la byar,,smpai at counter na byar uh der sorng mamat nieyh nga ckap ngan mber dier

mamat : weyh nie la bdak yg aku ckap ngan ko tue,,
mber dier :yg ko ckap mate dier kaler biru tuh ker??
mamat : yer la,, ko cube tngok tol2,,

mber dier yg sengal 2 pown tngok la aku,, dorng engt aku ta denga gak nyer,,then aku tros la nyampuk,,

me : yer ader msalah ke ngan mate saye??
mber dier : hah?? tade2,, (muke trkjot brok)

pas uh dier tros bla dri stu tros g at mamat uh lek " weyh dier denga la b***h pe kaw ckap " kene glak jea an,, aku snyum je la,, puas mamat uh kene tmbok ngan mber dier,, hahhaa pdan muke korng,, sape soh tgok2 aku,, an da tekena,, bak kate bie, bie sorng jea ley tngok mate bb lame2,,, hahaha,, rindu la at bie,, syg bie sngt2,,
pas uh tros alek uma mcj ngan bie jap then tros tido,,,

0 comments: