29 May 2010

lame ta update blog,, sori reader, bz lorh,, gler manyak assngmnt kuh,,hahhaa,, ok byak na cter nie,, sngat besh ary nie (jumaat) hehee,,, alek keje je on fon tros dpt mcj dri abah soh tepon dier..aku dengn glabah tpon la,, bab abah ta pene mcj soh tpon dier,,hehehhe cuak gler tau ta,,,then da tpon uh,,

me : asalamualaikum abah,nape?
abah : ina da alek keje ker??
me : dah,bru kuar naper??
abah : ikot abah jap jum,,
me : na g ane??
abah : bnyak tnyer la ko nie,,na ke ta??
me : hehehe,, ok2,, abah na amek at ner??
abah : ina tggu abah at tepi jalan tesco.nty abah lalu c 2.,,
me : ok2..asalamualaikum..


hahaha..bpak2.. aku engt an naper la td..then, turun bwah ngan ayu beli barng tok reunion,, mcam org ta cukup ta tanah jaln ngan ayu...men capai je brang2 nyer..ta tau bper harge nyer..haha then da byar uh,, sumer skali rm63.xx (ta sure la bper,,) boley than jgak brang nyer..then da siap sume uh,, aku tros tggu abah at tepi jalan,, msok je bas,, aku tnyer abah na g maner.u pe2 nyer na clebrate bufday umi . act bufday umi da lpas,, but abah luper,,uh yg na clbrate ary nie,, bincng2 sumer ngan abah,, na mum aper.. na beli aper.. then kputusan nyer,, beli an umi jam tngan,,bunga ros,kek,kfc ngan sate..sedap ouh sate dier,bunga yg aku beli pown chantex..nty aku msok an gamba nyer,,haha. pas uh da alek.. first thing yg aku wat ialah MANDY!! hahhaa pnas weyh,, blik keje tros bejalan,, ta selesa sungguh,,, pas da siap mndy uh tlong along ready an sumer brng n tmpat.. kbetulan umi tade at uma..umi g masjid.. smntara tggu umi alek smpat la aku tito kejap,, ahha ta senonoh an.. hahaha then,,umi alek jea glap an uma,,hahhaa,, umi bkak jea pintu "selamat ary jadi, selmat ary jadi,selmat ary jadi umi,selmat ary jdik,,," muaaahhxx,, syg umi,, pas uh tros la aktviti mencekik,, kekenyangan sungguh aku mlam tuh..hahha,, besh ouh,,, yg ta than umi na bkak kotak jam uh,, umi ckap ade ktak,,, ktorng ape lg,, lg la mnyakat umi,, hahaha,, last2 bkak jgak kotak uh, nseb bek ta terplanting kotak ouh..,,hahhaa





---------------------------------------------------------------------------------------------



ok,,,psal reunion lax ae,,
ta saba ouh na g..mule2 aku lyn ngan ayu plan na g nek mak ayu na anta,,then last2 mnit ayu mcj dier ckap lmbat lax grak,, then yana lak bgtau ayah dier na anta.. then ktorng grak la dlu nek kete bpak yana,, coz tkot ade yg da smpai tp ktorng ta smpai agy,, then ktorng grak la lam kol 2 gitu,, smpai jea saner(bukit layang2) mak ai pnas gler la siott,, g la mencrik tmpat teduh.. hahaha smbil mnunggu sumer manusia2 tuh,, ktorng bkak la konsert sndrik,,hahaha mcam2 lagu kuar.. ta lame pas uh ira ngan eika lax smpai,, wawh,, lame ta jmpe korng rindu bangat deyh,, hahhaa,,, then ta lame pas uh.. ayu lax smpai,, tlong la dier angkut brang2,,



g mncrik tmpat2 yg ptot tuk kami mlepak.. hahaha byase la lau da jmpe sume.. da der cmera at tngan emg posing je la keje ktorng,, hahaha besh weyh lpak ngan korng,, na lg na lg,, hahhaa.. tade pe yg kami wat mlaen an posing, menckik,, hahaha tp sdey gak la,, coz rmai yg ta dpt dtg,, urm mybe der hal kowt,, taper,, nty ktorng wat ag jgn ta dtg lax,, aku ggyt korng nty,,








nie la glagat ktorng lau da jmper dok dpan cmera..hahahaha rindu korng tau ta.. ase na jmper ag skrng,, n yg bwah tuh la kek tok ktorng,,hehhee






gmba nie na tunjuk sebna nyer aku da tinggi,, ta spendek yg korng ckap an dulu ok,,hahaha tp atie (tdung ptih sbelah kiri, baju itam) tuh mmg tinggi da ri aku,







lyn... nie last aku mum kek ngan ko,,pas nie ko na g jaoh,,sdey aku tau ta,, dari form 3 kte mber,, taon nie je ko na jaoh,, tape la,, mybe 2 tok mse dpan ko,, blaja rjin2 tau at sane,, jln lupe aku,, jgn noty2,, aku sygs ko tau,














eika.. aku suke gmba nie,, hahhaa sygs ko,, stahun ta jmpe,,ko mkin chumil,,hahaha








ok,,, ini gmba kami ngan dak2 laki,, sori yer gmba aku tade lam nie,, bab aku yg amek gmba.. act emg saje ta nax msok,,hahahaha
p/s tok korng : ta kesa la korng g mane2 pown lpas nie,, jgan lupe at mber yg ta g mane2 nie,,hehhee ktorng sntiase rndu+sygsat korng tau,, lau cuti2 tuh inform la..leh kuar same2,, ok,, korng at sane nty jge dri bek2,, blaja rjin2,, jgn men2 ag,, nie mse dpan kte sumer,, tau2,, k lah,, aku stop at snie dlu,, aku satang korng,, engat tuh,,!!!

0 comments: