22 May 2010

Tidak seindah semalam......

tadi pas aku alek keje tegerak aty na on9,, mule2 cam byase, aku bkak ms dlu pas uh blog then bru fb.. mse bkak fb uh rase laen gler,, tatau la knaper an,, pas uh bce je le pape yg ptot,,, then aku tergrak na bkak m*** nyer page,, then aku bkak at mall dier,, rase na mnjerit jea bile nmpk profile b,, tade pe pown.. then aku mnerus an pnjelajahan aku,, tidak seindah hari smalam pas uh,, dgn ta sedar air mate aku mngalir,, sori b,, bkan bb sdey,, tp ta tau la nape,, then aku nmpk e'in,, ok la jgak,, pas uh aku nmpk aida,, b, bkan bb na hlang b kwan ngan sape.. bb ta kesa pown b na wat per.. tp lau b srius ngan dorng pown pe slah nyer bg tau bb?? bb caye ckap b,, tp jgn b gne kpercyaan bb uh tok pape jea.. b tau an dlu kte penah gado,, bb hrap sangt ta jdik ag cam uh,, tp skrng ntah la,, bb ta nax pape pnjelasan dari b,, bb ta nax!! b wat la ape yg b ase trbaek tok b,, bb ta kesa.. bb da ta larat la na gado ngn b ag,, sori k,, lau b ta tau lg an,, bb na bgtau bb syg b sngt,, tader sape lg at aty bb nie,, b sorng jea,, bb minx maap sngt2 b,, bb minx maap lau b rase susa, rase ta slesa ngan bb.. minx maap lau b rase TERKONGKONG ble ngan bb,, bb hrap hari esok yg b lalui lbeh indah dari hari nie,, b pk la dlu yg terbaek tok b,, bkan tok bb,,


salam sayang,,

0 comments: