06 May 2011


dengan keadaan yang masih waras dan sedar.. disini saya ngin membuat pengakuan bahawasanya saya dalam keadaan yang sangat malaz untuk megupdate belog saya yang masham2 nie.. diatas sebab2 yang ta dapa dielakkan.. antara nya adalah saya kini berada dalam exam month oke.. haha

*apapasal ayat skema na mampuih nie..

hahhaa... oke.. pengakuan kat atas tuh mmg sangat2 benar.. skrang kehidupan sangat2 bahagia bersama super hero F saya.. hehehe dan disini juga ina na buat pengakuan bahawa ina suda mempunyai super hero baru.. yang telah mnyelamat kan ina daripada tidak mempercayai lelaki2 di luar sane lepas ape yang dah jadik.. so.. lelaki2 kat luar sane tuh berterima kasih lah pada super hero F ina sebab dier buat ina percaya kat anda2 lelaki semua lagi.. huh.. penat.. hahaa.. tp belum mase lg kot untuk ina mengeluarkan siapa dia yang sebenarnya.. nty la.. lau da sampai mase nye korang akan tau jugak.. dun wory kayh.. :)

tetibe rase rendu kat lala kina saya tuh.. padahal pg td baru gedix2 dengan dier tuh.. tapi sumpah ridu gile.. haaha saje je na getik2 dengan dia.. hahaa.. suke dengki dia nie tau.. dan dia banyal betol saba ngun ina.. dier trima je ape ina wat kat dier nie.. cubit ka.. sepak ka.. giletek ka.. terajang ka.. hahhaa dier tada kesa pong.. haha tuh yang buat tambah sayang kat dier tuh.. hehhe.. lala kina.. thanz sebab sudi hadir lam idop saya tau.. saya ta snggup na hilang awk... walau jaoh mane pon kete tepisah.. jgan lupe sume memory kita sama2 tau2.. saya tatau ape jadik kat saya lau awak tade tauk ta.. yang ktorang ta sangke giler.. rupe nye ape yang ktorng rase selame nie pasal someone tuh rupa nya same.. lala kina.. SAYA SAYANG AWAK..


*nie la dier lala kina saye yang saya cerita tadi tuh.. chatex kan dier.. saya mengaku.. saya jeles tngok muka dier yang licin tuh tau.. haha jgn bgtau lala kina saya tau.. diam2 je..

oke lah.. sampai sinie dulu ina update tok hari nie.. 3 hari nie tade paper.. so, lau ina rajen nty ina update blog nie lagik kayh... niat kat hati nie macam na solek2 belog ina yang masham nie.. na simbah mnyak wangi banyak2 kasik dier wangi.. tp.. tngok la nty lau kerajinan ina sampai ina wat la.. ke ade sape2 yang na merelakan diri tok membantu ina?? lau ade bgtau la eh.. nanty ina bg adiah.. tuh pon lau ade yang na tlong la kan.. :) k layh.. tataaa..


0 comments: