20 May 2011

18 mei 1992.. ina mula melihat dunia yang sangt indah.. dunia yang dpenuh dengan warna warni dan ragam.. ina nak ucap terima kasih pada arwah mak, abah, umi, kak long, kak ngah, kak adah, kak ika yang dah mengajar dan mendidik ina bermula ina jalan jatuh.. menyiarap.. berjalan.. belaja.. dan sehingga lah sekarang.. pengorban yang ina dapat dari semua mungkin tak dapat ina na balas walau apa cara sekali pu.. ina hanya ampu mengucapkan terima kasih.. dan kasih sayang ina takan terputus pada semua.. tak lupe jugak untuk adik2 ina yang dan menambah keceriaan dala hidup ina..

oke lah.. hari nie pegi kelas cam byase je.. tade pape yang berbeza.. cuma msok2 kelas je dah ade yang wish bufday kat ina.. meski pun hati tak gembira. tp tetap ina ukir senyuman untuk semua.. thanz pada semua yang engat.. tak larat lah ina na list kan semua.. tp yang pasti super hero F ina orang pertama ang wish dan kakak2 ina.. thanz a lot..

dalam kelas belajar belajar dan belajar.. then masa nak balik 1 kelas nyanyi kan lagu bufday tuk ina.. sangat terharu.. terasa diriku begitu berharga *tetibe je.. haha.. then dapat origami*betol ke?? dari fahmi.. thanz fahmi.. tp ina agak sedey sebab ina ta dapat dengar wish dari seseorng yang ina harap kan.. but ina terima semua nya.. tapelah..mungkin dia dah lupe kan ina n dah buang ina dari hidup dia..

nie lah fahmi..

nie origami yang dia bagi kat ina..

dan ina dapat kek n hadiah dari ayu.. sangat cantex tauk ta hadiah dier tuh.. i like babe.. hehee..


tak lupe jugak to adek putri atas wish n lagu kat belog n entry tok akk.. sangat terharu oke..
adek.. sys rendu adeq sangt tau.. dah lame tak macam dulu kan.. sedey sama2.. gembira sama2.. n sys takan lupe ape yang adeq dah wat untuk sys dulu.. sys hargai sngt.. sys tau maybe adeq dah jumpe yang lbeh baik dari sys kan.. sys ta kesah pon.. sys bahagia bile tngok adeq bahagia tau.. tamao sedey2 lagi tau..




p/s : ina mintak maaf kat sape2 yang perah terasa hati dengan ina.. miss at the moment...


0 comments: