26 May 2011

saya. dia. dan kamu.

hip hip hureyhh.. yahoo.. bermula lah kisah baru, babak baru, cerita baru celoteh baru, perangai baru.. semua nya baru lah.. cuti sekolah dah mula.. huhu.. tapi cuti, cuti gak.. isnin selase tetap ade xtra klas.. btw its oke je.. 2 hari saje.. lepas tuh.. yeyh.. mari berpesta dirumah saye..!! *eh kau nie suke bebanau ape hal.. hahha.. that not your problem..

cuti 2 minggu nie akan dpenuhi dengan bermacam macam plan.. nak ke sane. ke sini. dengan kawan kawan. dengan keluarga tercinta n maybe dengan super hero F ina lau dier da sehat.. salah 1 nye.. kami berkeluarga keluarga akan menuju ke labis,johor untuk majlis persandingan akak ina yang ary tuh kawen.. tapi nie sebelah lelaki lah.. lepas tuh kami bercadang nak pergi ke gunung ledang or bekok or mane2 gunung atau tempat2 picnic.. tak sabar oke..

dan rancangan dengan kawan kawan belum ade nak kemana.. tp yang pasti kami akan keluar beramai ramai menyerbu tempat tersebut.. tp yang ta besh nyer.. ina start cuti mber2 poli n uitm dan seumpama dengan nya dah pulang ke sangkar masing masing.. tuh yang tak syiokk..

korang punyer plan ape lax cuti cuti nie.. jom la share2.. mane tau nak menuju ke tempat yang same ke kan.. hehee... oke.. sampai sini saje tok mase nie.. pas nie lau idea ina bebel bebel lagi oke.. hehehe..

0 comments: