30 October 2010

release tension with my lovely frends..

asalamualaikumm..
skunk nie sumer nga musim exam an.. kat sek. kat u. kat poli. kat matrik.. huh.. sumer nga exam.. tp aku tngok korunk cam relax je kan ngadap exam uh.. huhu.. aku tension tol. dan semalam (jumaat 29.10.10) aku ngun mber2 g la release an tension ktorng nie.. lam kol 2 lbey la ktorng kuar mnuju ke bukit layang-layang psir gdang.. huhu.. sngt seronok ngun mreka2.. hahhaa.. dengan mnaiki kereta perodua viva yang bnyak berjasa tuh.. ktorng pown smpai di sane.. perkare first yg kami sumer2 wat ialah makan dulu!!! hahaha ktorng just mkan sandwich (betol ke aku eja) arghh lantak la.. hahaa.. dan bile da kenyang tuh mulakan keje2 meronda dan menangkap gmba ituh penting bg kami.. hahaha.. tade pw pown ktorng wat at sane melaen kan pusing2. posing2 tuh jerk.. hahaha.. nie la hasil nyer..
sempat besenam lg ok.. hahaha

nie aku ngun zafirah. :)
dan ini lah kami semua..


ok.. pas da siap.. da penatt bejalan sumer uh.. ktorng pown balek la kan.. tp waktu tuh da ujan lebat yang teramat la sngt an.. so.. ktorng pown dengan bangge nyer meredah la ujan tuh smbil berharap spaya tidak tergelincir.. dan alhamdulillah akhir nye ktorng smpai kat kete dengan selamat nya.. hahhaa..

ok tuh cter smlam.. ary nie lax ktorng keluar bejalan2 ke sane dan ke mari.. ok first ktorng g giant mencuci mate smbil survey harga brang ktorng *ups brang ape tuh?? hahaha.. then ktorng ke joho jaye lax.. mncuba crik brang kami jugak.. dan akhir nya ke msai.. hahaha.. kdai ape ktorng pi?? hah.. tgguuuu.. hehehee.. dlam kebosanan dan kegilaan tuh.. sempat ahe ktong snap pic tau.. *tiap2 kaw post entry bru ade aje gmba kaw kan.. hahhaa.. tuh da smestinya.. hobi aku amek gmba dan menangkap gmba.. (ape beza nya??) ntah la.. hahhaa



bile bdak gler cmera da jmpe cmera cam nie la jdik nyer..!!

0 comments: