23 October 2010

kerana awk..

hari nie ketiadaan mood untuk wat segale keje.. kerna ape?? ntah la.. aku pown tatau nape.. mcam2 yg d pkir an.. final exam. awk. na stdy. mcam2 mslah.. haishh... smpai bile la na mcam nie kan.. na ngadap buku lg la.. tade mood langsong. rase na bwak buku msok exam.. ade sape2 na tlong aku ta?? grrrr.. haha senyum ngan orng pown cam ta ikhlas. bukan mcam. tapi mmg ta ikhlas pown.. sori pade sape2 yg berkenaan..

Dari pg bangon tido dengan hrapan ade msj dari awk.. tp byang2 pown tade.. rase na balig tepon tuh msok longkang.. maybe awk bz ngun hal awk. yela bru msok sem baru kan. na sedap kan haty je ok.. tp sebok sngt ke awk smpai 1 msj pown ta bole na sent.. tenga hari still mnggu.. ujan turun bagai air mate.. sperti memahami hati ini.. sbar la duhai insan.. petang menjelma.. cuaca mendung.. khabar dari awk masih tiada.. cuba kuat kan haty.. da akhir nya, mengalah dengan tepon awk.. dengan hrapan awk mnjwab dengan jwapan yg boleh memberi snyuman d bibir.. tp hanye angan2 kosong sendrian.. memberi salam dan djwab.. tidak smpai 3 mnit mnalipon talian dmatikan.. diakhiri dgn salam tnpa sempat mendengar jwap salm dari awk.. sori awk..

skit haty..mcam2 dlam fkiran aku nie.. yang baik. burok.. argghh.. ntah la.. sumer orng ta pham dan takan paham ngan situasi aku nie.. dan aku takan minx korng pham tok mse nie..

klau mcam tuh.. jgn msj or call dalm mse 2 mggu teros.. pham?? jgn tnyer knape dan mrah2 bile aku maty kan talipon.. sekian terima kasih...

0 comments: