13 August 2010

Ramadhan..

selamt ary raye kepada saudara serta saudari.. da raye ker??? hahahhaa puasa bru 3 hari la chibumb. heehhe ta saba ooo na rayer.. hehehehe act. ta saba na mlebarkan syap tok mrayap kesane dan kesini bersama teman tesayang dan org2 tesyg la weyh.... waaaa besh2.. >.< .. ok.. SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN AL MUBARAK KEPADA SEMUA UMAT ISLAM.. hehehe sangat larh berharap yg ramadhan kali nie memberi kebahagiaan kepada aku dan keluarga kuh tecinta.. wlaupon still ade somethng yg menyakit kan aty berlaku kat aku .. pnat la na pk sume tuh lg.. arghhh shuhhh g la jaoh2 dari aku wahai sekalian masalah.. kau buat aku sakit tau ta??? ko g la crik orng len yg ley saba.. aku nie jnis ta ley saba ok.. hahaha yeker??? bia larh.. skrng life aku ok kowt. haha. even smebdy da tade kat sebelah aku lg cam dulu. its ok . life must go on right?? ohhyeyhhh >.<>

0 comments: