21 August 2010

lagu raye la weyh..

asalamualaikum...
pas denga lagu kat blog aku nie msti korng ckap " mak aih minah nie excited gler na rayer " hahha... semmg nyer itu adalah yang benar.. yeyhhh.. siyez aku ta saba na raye weyh.. aku pown tatau naper.. padahal ta dpt balek kmpng pown taon nie.. tape.. aku ta kesa pown.. hahaha.. taon nie aku hnye brayer di bandar seri alm... haha sape2 yg beraya di bndar seri alam gak.. jgn lupa aku okeyh..
tp. mggu dpan seblum na raye, aku der exam.. so,, minx doa yg ikhlas dari korunk tok doakan smoga aku ley jwab soklan2 pekse tuh wokeyh.. dan slepas itu kami beraya sakan la.. hahhaa... ta saba ouh na merayap... (kau nie ta abes2 na mrayap) eh.. bia la.. ta susa an kau pown larh.. ok..
1 more thing.. aku ta saba na tggu bdak gemox itu balek ke seri alam.. sebab aku na membuli dier secukupnyer.. hahaha yes2... cepat2 la blek yer bdak gemoxx.. ok.. cukup tok mlam nieyh..
selamat berpuasa semua...

0 comments: