10 August 2010

dinner prom night..


ok.. seperti yang anda lihat di atas.. semalm form 6 skula aku telah mengadakan majlis yang bertema kan prom night..hahah. ok meh cter dari first... pagi tuh kami skula cam byase jerk,, but lam kelas aku ta blaja sngt pown.. just prsentation jerk.. muke sumer cam fokus jerk kan,, padahal sume nga tebayang2 mlam kang.. (aku pown same kowt) hahaha blaja, blaja, dan blajar!!! ckgu saiful msk klas n bgtau ary nie kolokium dbatalkan.. yeyhh!!!! thanz ckgu!! dan tibalah waktu untk balik... hahaha cam kejap je kan wktu skula aku.. bia la.. hahaha.. ok.. then aku merempit balek kerumah bersama ayu.. anta macik tuh ke rumah nyer dan tros pulang ke rumah sndri.. mkan, mndi, iron baju. tngok jam cam smpat je kan na tido lg.. hahaha yezz,, aku smpat tido lg tau,, pdahal ajk len da sebok2 menuju ke dewan.. haha.. then pkol 4 mula la menyiapkan diri untuk kesana.. bila suda siap, aku trun bwah dannnnn.... mndapat ketawe pling sopan dari umi dan abah aku,, hahahaa aku pown ta tau dorng tawe nape.. mgkin anak dia chumil sngt kowt.. (harap maaf,, anak en. harudin mmg suka memuji dri sndri) haha.. ok.. ta lame pas tuh ayu smpai bersama mami dier.. hahaa then kami trus mnuju ke hotel selesa pasir gudang. kami sngaje smpai awal ntuk testing2 micrphne.. hahaha sngt memekak... bersama ajk2 yg terlbat.. mreka sdang sebok bersiap.. awal lg la plak. jadi kami membuat kputusan untuk membuat rondaan sekitar hotel tersebut smbil snap2.. jadi, inilah hasilnya.....















inilah yang berlaku apabila amalina dan idayu bergabung dan mndapat cmera.. bila da pnat mronda tuh,, kami pown pulang ke dewan smula dan mndftar kan diri.. bile da kol 7 lbey tuh,, da start ade yang smpai,, so kami posing lg..









selesai bergambar dan vip,vvip guru2 dan semua tlah smpai,, kami memulakan majlis mengikut prancangan,, tp lmbe start coz ade vip yg lom smpai,, minx maap yer sumer,, kami hnya mengikut arahan yg d berikan,,, pas uh, mjlis pown berjalan la pot pet pot per kami membebel,, ade ckit ucapan dri pngerusi mppu, dari guru pnasihat, pengetua.. then tros smbong ngan mkan2 smbil mnyaksikan persmbahan dan penyampaian award2 untuk plajar upper 6,, smbil2 tuh ade cabutan bertuah.. wlao pown ade yg blek awal.. tape larh maybe korunk der hal yg lg pnting kowt.. ok.. sumer da abes tuh,, sesi amek gmbar berjalan sperti ta penah amek gmba,, hahhaa ..



aku ngan kimi (paparazzi kami)

nie bdak2 yang suke memekak di dlam klaz dan membuat saya ketawe smpai ta benty..

ta lame pas tuh,, lam kol 11 lbey,. kami dbenarkan pulang kerumah msing2,, smbil menuggu ayu punyer mami mngambil kami untuk pulang,, kami melakukan posing buat kali terakhir untuk hari tersebut.. haha



2 comments:

Balqish said...

ayu nampak tired jep...

amalina harudin said...

hehehe... gak nyer kowt.. >.<