27 January 2011

bunga ros semerah hati yang sakit..

apa pasaan korang bile dapat bunga ros drpd someone yang special lam idop korang.. msti rase na melompat, hati bebunga-bunga, terase diriku begitu berharga dan sgale bagai kan.. haha..

TAPI.. pe pulak pasaan korang bile someone yg special lam idop korang bg bunga pada pompuan laen mase bufday dier.. lau yg bangang maybe bole cakap " maybe sbgai kawan kot" ..grrrr tp lau yg mcam aku nie.. rase cam na maki-maki, kutok-kutok je pompuan tuh kan..

ok meh bace luahan hati aku nie,, Eh kau.. kau lah yang laki-laki tuh.. aku tau macam2 dah yang kau buat kat sane kan.. walaupon kau jaoh.. kau jangan engt aku ta tau pasal kau bagai sumer.. bape kali aku dah kene ngan kau kan.. tapi nape eik aku ta serik-serik lg ngan ape yang kau buat.. ok fine,, aku nie je yang senang na maap kan kau kan..

SUMPAH aku jeles plus sakit hati bile aku dapat tau yang kau bg bunga kat pompuan yang ta bape aku na suke sangat tuh mase bufday dier.. kau na bg alasan ape lg kat aku?? kali nie kau na cakap dier kawan baek kau lax ke?? knape ta bgtau aku yang dier tuh binik kau je.. kan senang aku na trima..

BUKAN aku na ngungkit skarang!! tp kau mmg patot tau pon sumer nie.. mase bufday aku?? urm. tuh pon kau engat2 'tenuk' je kan.. fine, aku ta kesa.. pompuan tuh lagik penting n lagi kau suke sayang kasih bagai la kan berbanding aku nie.. kau kat sane bole wat ape-ape je.. ye lah aku tau.. aku nie kan kolot.. ta bole na kuar malam slalu.. lau kau kuar ngan aku pown macam kuar ngan patong bergerak je kan..

"TAPEW AKU TA KESAH" tuh je yang bole aku cakap.. aku trima je sume nie as cubaan hidup tok aku.. thanz bnyak2 bab kau dah ajar aku banyak benda yang aku ta penah tau n ta pena rase sbelom nie.. TAHNIAH jugak sebab kau da menang dalam permainan yang kau buat nie..



* aku tau kau bace belog aku nie.. so, thanz bab bazirkan mase tok bace belog aku nie..
* maaf kalau ayat kasar.. niat bukan na mnyakitkan hati sape-sape.. sekadar luahan hati yang menderita.. tapi siapa yang terase.. ina minx maaf.. wassalam..

0 comments: