30 July 2010

plus

asalamualikum,, lame kowt ta update blog,, so,, kali nie aku update kasi msok sumer,, hahaha,,

ok, 24 eri blan ary uh shula aku der wat hari usahawan,, sangt besh,, kami lower 6 telah diamanahkan tok bkak grai mppu (majlis perwakilan plajar pra universiti). jadi, kami cuba mnjalankan kerja dngn sebaik yg mgkin,, but klas aku jgak dpat g final men netball ary uh gak,, jdi nyer kami terpakse la meninggal an gerai mppu uh sbentar,, hahaa,, sngt sronok la tyme uh,, hehe.. wlaupon men agak kasar mereka2 tuh,, mane tak nyer da wakil skula tuh,, tp korunk d besh la adik2,,, tros an perjuangan korunk k,, prgram tuh abes lam kol 12 lbey owt,,
tp aku blek awl lam kol 11 kowt,, hehe.. bab ptg kol 2 aku der klas memandu dan QTI,, mse tuh sngt la tkot okeyh,, hahhaa,, tade pape pown sebena nyer,, tp wktu qti uh ckgu yg aku ta knal,, dier mcm test jpj gak kowt,, ape2 je lah,, then,, aku mndapt kptusan yg sangt memuaskan bg aku lah,, hehe.. aku dpat 89% ok ta??? hahahaha..

ok,, sekrng mood untok menaip pnjang2 kurang baek ckit,, so,, nie aku der selit2 kan gamba ckit,, hehhe,,



nie gmba tyme at gerai mppu, sdang sebok mggoreng dan myedia kan ape2 yg ptot,,


ini larh yg terjdik bile mnuggu giliran tok bertanding,, hahhaa

ini lah geng 6 bawah baiduri,, yeyh,,


nie yg berlaku pada nor amalina apabila ckgu nye lmbt mngambil nyer ntuk ker kelas memandu,,,, wakakkaa,




4 comments:

kaka K O K A said...

rse cam kenal .dulu nan pyan ehh ?err sorry kalau silap -.-

amalina harudin said...

yer la sys,, tp skunk da ta lg..
hehehe,, sys con stpm an??
same ngan ina la..
hehhe,,
gud luck 4 stpm,,

kaka K O K A said...

wehuuu* seb baek betowl .tuhh ygg cam kenal (: yeahh* hidup stpm :D

amalina harudin said...

sori late.. hahaa... knal eik.. malu* hahaha,, yeyh.. hidup stpm.. gud luck 4 trial..