18 July 2010

KIST ???

huh,, lame ta usik blog nie an,, rindu kowt.. sori mber,, hahaha de cter besh, na denga ta?? ari jumaat lpas,, aku alek shula cam byase la,, amek bas,, smpai jea uma,, umie tnyer " ina, ko na blaja jaoh2 ta ??" aku jwab la,, " sure la nak mie, knape?? " then umi ckap, " tuh atas tgge ade surat, " lam aty aku,, "wawh dpt smbong blaja ker?? besh nyer besh nyer.." so,, dengan rase ta saba nyer pown aku bkak la surat tuh ,, aku pown bace la dengan semngat nyer,, KOLEJ ISLAM SAINS & TEKNOLOGI (kist) kampus ibnu sina, bachok kelantan (nie betol2 jaoh) . lam pale otak da set msti dpt kos sal tknologi,, da suker dah nie,, tp bile smpai part tajuk dier jer,, aku ckap ngan umi,, " ina ta nax g la umi,, umie tnyer "nape lax??" korunk na tau naper??? SEBAB.. nie bace nie,,


hah,, tmpat da besh,, tp kos lak dpt uh.. hahaha,, klaka siot. act sebena nyer lau korunk na tau,, aku emg ta minat dan ta minat bab2 sains+biologi+..sewaktu dengan nyer,,!! sape knal aku dier tau la,, hahhaa,, pale otak aku emg ta ley msok bab2 bende alah tuh sumer,, jgn tnyer knaper,, lau korunk tnyer gak jwapan aku ialah sebab aku ta suke, ta suke, ta suke, dan ta suke!!! ok,, da pham dah??? bgos.. hehe,,, so. konklusi nye d sinie,, saya tak kan pegi!!! saya syang sama shula saya skarng..

ok fullstop sal kist itu,, korunk na tau ta,, skunk an penat gler ayah la an,, ngan assgmnt,, ngan kawat kaki,, ngan net ball hahaa,, bak kate b " ya allh, xtiv nyer bini aku sorng nie " hahha,,, sori b,, na wat cam ner an,, da emg aku cam nie,, ta reti dok diam at shula,, nie la jdik nyer, pas uh nty mengeluh n mngadu pnat at sumer orng,, hahaha,,, yes2 e 2 la anak harudin yg ke 5,, kan2??hehhe. ok ade pape cter na tlis lg cik chibumb?? uurrmmm,,, tade !!! ok jika tade kte undur kan diri secare hormat,,, ok! . rmai2 ucap " sekian terima kasih"

0 comments: