06 December 2011

sekali selamat dua kali selamat tiga kali..??

Assalamualaikum...


terasa rajen nak menaip pagi2 buta nie kan..

tetibe teringat terindu semua yang ter la.. pade dia yang dulu... entah la.. ina tak pasti dia sememangnya macam tuh dari dulu ataupun ina yang tak kenal siapa dia sebenarnya..


sekarang baru ina rase bersyukur sangat sebab ina tak bersama kau lagi.. dan ina akan tersenyum bahagia kalau sigadis tidak dengan kau lagi.. bukan ina suka awak tak bersama dia lagi sigadis.. tapi awak berhak untuk dapat lagi baik daripada dia..


Awak cantek.. belajar tinggi.. tak payah lah nak berharap sangat dekat dia tuh.. ina mengaku dulu ina pon berharap dekat dia.. tapi orang macam tuh.. yang tak reti nak menghargai tapi nak dihargai aje.. tak payah la nak letak harapan yang tinggi tinggi menggunung.. lame lame kite yang sakit semula..


ina tak tau kau nie hati ape.. dulu ina terima ina sanggup mengalah sebab ina nak kau bahagia.. tapi sekarang baru ina tahu.. yang kau memang tak ade pendirian yang tetap.. sebab ape?? sebab kau tak boleh nak setia pada yang satu.. hati kau cepat berubah bile tengok sesuatu yang baru... kau nak ade ape yang orang laen ade.. tapi kau langsung tak reti nak hargai..


Kau jangan ingat hati perempuan nie barang mainan.. kau kena ingat what we give we get back *betolke?? kau jangan ingat sekali kau buat kau selamat dua kali kau buat kau selamat tiga kali kau buat kau selamat.. tapi kau kene ingat akan ade sekali yang kau buat kau tak kan selamat.. mase tuh baru kau tau ape yang perempuan rase.. aku doakan kau kuatkan hati je lah.


mungkin esok atau lusa atau dalam minggu nie ina akan post entry khas untuk kau dalam blog lagi satu.. dan masa tuh ina akan pulangkan balik blog tuh pade kau.. ina tau dari start ina menaip kat blog tuh sampai hari nie kau tak pernah bace dan tak ada sesiapa yang bace melainkan ina sendiri.. sebab ape?? sebab ina private kan dan ina dah tukar email dan password.. dan sekarang ina rase kau perlu tahu ape yang ade dalam blog tuh..


terlajak perahu boleh berundur terlajak kata kau pikir lah sendiri.. now ina akan belajar untuk berhati hati dengan lelaki macam kau.. mulut manis.. hati kau pencipta je yang tau..

kalau la kau bace ape yang aku tulis nie.. aku mintak maaf kalau ade yang buat kau sakit hati... tapi ini la kenyataan nya dan inilah kau yang sebenar.. cermin diri sendiri dulu baru nak tengok orang lain..

Wassalam.. :)

0 comments: