04 November 2011

kau semua baca la nie..

Assalamualikum...

hari nie aku nak cakap.. aku dah penat nak jaga perasaan orang nak jaga hati orang lain.. PENAT!!! penat sangat sangat... kau semua pandai jaga hati sendiri kan.. so, tak payah la aku nak tolong jaga..


bila aku jaga hati kau semua.. ade kau pikir pasal aku?? ade tak de tuh kau dengan tuhan.. aku tak tahu.. tapi sekarang aku dah penat jaga hati kau semua.. ape aku dapat bile aku jaga hati kau semua?? kau semua bole pikir aku tak kesah, aku lurus bendul segala bagai la kan.. jadinya kau semua bole buat dono je dengan aku kan..


sekarang jangan terasa kalau aku cakap ikut suke hati aku. aku tak jaga hati kau semua lagi.. lepas nie aku buat ape aku suka!!! kau semua sape nak stalker aku je tiap masa.. ok fine.. aku hidup memang tak pernah tak buat salah.. kau semua hidup tak pernah buat salah pon.. puasss???


kau hidup la dengan life kau aku dengan life aku... kau dengan hal kau aku dengan hal aku.. kau dengan bahagia kau aku dengan BAHAGIA aku.. aku mintak maaf dekat kau semua kalau sepanjang dari aku berjabat tangan bagi perempuan dan say hai bagi lelaki buat kali pertama dengan kau smpai la saat nie masa nie..


YA ALLAH.. kenapa lah aku macam nie... exam dah nak dekat tapi aku macam nie.. ya allah kau berikan lah aku kekuatan untuk hadapi semua nie..


p/s sori ayat agak kasar dalam entry nie..

0 comments: