08 October 2011

sahabat..

Assalamualaikum..


Aku tak tau nak tulis ape dalam entry nie.. sebab aku sebak sangat bile ingat balik semua kawan kawan aku.. masing masing dah bawak hala tujuan masing masing.. kadang kadang aku terpikir.. Aku rindu, ingat kat dorang.. tapi dorang.?? ingat ke tak dekat aku kan.. urm.. tah la.. tuh sumer terserah at dorang nak ingat ke tak..

hati aku sebak sangat bile ingat semua kawan kawan aku.. kalau yang dulu dekat sekarang dah jauh.. yang dulu rapat sekarang dah renggang.. yang dulu bole gelak sama sama sekarang ntah la.. macam macam dah berlaku.. aku terpikir sejenak.. bole tak kita berkawan tanpa sebarang masalah dan bergaduh.. tak dapat apa apa pon kalau bergadoh melainkan tak bertegur.. cakap belakang.. matang la sikit betol tak..

ade pulak yang bile dah elok berkawan dok simpan simpan pasaan pulak.. aku paling tak suka orang jenis macam nie.. elok aku layang baik baik dok perasan pulak.. end of story bile aku dah tau.. aku tak kan senang duduk dan aku kurang selesa bile dengan dia... shiitt betol..

DAN aku tau aku tak sehebat member kau sekarang.. aku tak sebijak dorang.. tak secantik dorang.. tak berharta maca dorang semua tuh.. tapi aku ade perasaan yang tak boleh aku nak tipu.. YA!!! aku rindu korang semua yang DULU.!!!! walau aku menangis air mata darah sekali pun orang tak faham..

YE.!! aku sedar aku pon dah tak macam dulu.. tapi aku still bole ingat sape korang pada aku lagi..!! some time aku perlukan korang sangat sangat sangat!!! aku tau korang maybe dah jmpe kawan sahabat teman yang lebih dari aku.. aku cuba yang terbaik untuk korang semua..

Dan aku bersyukur sangat aku ada sahabat yang ade dengan aku sekarang.. dia paham aku.. dia bole terima aku.. dia tau siapa aku sebenarnya.. YESS!!! aku sayang dia macam keluarga aku sendiri.. family aku pon dah kenal dia.. family aku tak kesah kalau aku dengan dia..

Bagi aku dia sempurna sangat.. dia sentiasa tersenyum walau apa yang berlaku yang menimpa diri dia.. aku bersyukur ade sahabat macam dia.. ALHAMDULILLAH.. dan aku berharap sangat persahabatan aku dengan dia tak kan terputus bagai isi dengan kuku.. aku sayang dia.. aku perlukan dia untuk aku teruskan hidup aku..

Nak tau sape dia?? NOR SHAKINAH.. tapi aku panggil dia LALA dan dia panggil aku LOLO.. ahaha sweet tak..?? dan aku penah dapat satu ketas warna kuning dari dia yang tertulis " iena.. thx 4 colouring my life. u couldnt ever be replace!!" aku dapat ketas tuh mase aku tenga down giler dengan problem aku.. first aku bace ayat dia tuh memang laju air mata aku turun..



Nie lah dia lala aku.. gamba nie mase wedding sys aku ke 3.. dia stay ruma aku malam sebelom majlis tuh.. best sangat.. first time ktorang tido 1 katil.. single katil tuh okayh.. sangat happy mase tuh.. AND aku berharap dan berdoa persahabatan aku dengan die kekal sampai bila bila..


p/s mintak maaf atas penggunaan 'aku' dalam entry nie..

0 comments: