14 July 2011

TERindu plak.

asalamualaikum semua..

hehee.. lame giler kan kan kan tak hapdate blog nie... nak kate sebok tak sebok sangt la tapi bizi.. nak kate bizi sangat pon tak la tapi takde mase.. nak kate tak de masa langsung tuh pon tak lah.. haishh.. cukup la tuh ina oii... hahaaa

mesti korang peliks kan nape ina nak hapdate lak sekarang nie.. hah.. tade pe pon saje je.. rase rindu plak dah lame tak berceloteh kat sini.. semak semak kan korang punyer dashboard tuh.. hahaa..

haishh nie lah jadik nye kalau dah sehat.. bape hari dah mnahan sakit dan alhamdulillah sehat jugak akhirnya.. uuoollss sumer doa kan ina sehat saje kayh.. ta tahan nak tanggung sakit lau dier datang lagi.. hehe lg bape ari je ina nak tamat kan perjuangan ina tok penentu masa depan ina.. lepas tuh bole la bergonjeng semula.. hahaha ok stop suda psal sakit sakit nie.. nty kang ade yang meleleh plak ina yang susa *ade ke orang nak sdey psal ekau cik ina oii..

eh eh.. tadi kan ina bace blog sigadis tuh tau.. hehee.. tatau la dtujukan pade sape.. tapi ina ehem ehem terase gak la kan.. nie post dier..


untuk sigadis.. tak moh la nak dok pikir pikir lagi.. benda dah lepas biar lah lepas kayh.. bia lah sakit tuh ina je yang rase.. ina pon ta nak orang laen rase sebab sakit tuh memang perit tok dialami.. pape pon ina doakan kamu sentiase bahagia dengan sidia oke sigadis.. dan sekarang antara kita tade peperangan ryte?? so, ape yang nak drisaukan.. kita jaga je lah hubungan sekarang nie.. dan yang paling penting.. sebuah perpisahan adalah ketentuanNYA dan pasti akan ada pertemuan atas ketentuanNYA juga.. okayh.. chill babe.. peace..

untuk gelpren gelpren dan boypren boypren ina semua.. ina rindukan korang semua yang jaoh jaoh tuh.. bila la nak jumpe semua ramai ramai nie kan.. ashane la korang yang kat utara selatan timur barat sumer tuh.. sehat tak?? hehe unutk yang dekat dekat sekeliling ina nie.. ina mintak maap lau ade tersakitkan hati terjeling termarah tertengking segala bagai yang TER la senang citer.. hehee seorang manusia tak lari dari melakukan kesilapan ryte..

wokeyh la... nak pi buat persiapan tuk hari esok.. keje keje mane yang ta beres tuh haruslah diberes kan sebelum memulakan pelayaran bersama hencik masham saye.. wink wink.. hehe.. ok. selamat mlam semua.. asalamualikum..

p/s : dalam karangan kat atas nie ade dua penyakit yang berbeza okayh.. :)

1 comments: