14 November 2010

hah,, jum continue entry yg sblom nie.. ok.. first tuh psal aku jmpe miza kan.. yg second nyer kan.. chup2.. korunk engt ag ta.. aku ade post yg aku ckp da lame gler ta kuar mlam kan.. ok.. semalm (ahad) lam kol 9 lbey cam tuh la kan.. kaka angh aku da ade tande2 na besalin.. so.. abg airi (abg ipar aku) ajak la pi tman tkot ade pape kan.. abah pown soh pi tman.. ok. aku pown kuar la kan.. ikot dorunk g hspital sultan ismail.. smpai jerk hspital uh.. aku kne tggu at luar.. bab.. husband je ley msok.. aku pown dok la congok tggu kat sane.. lame gler bole ta.. then ta lame pas uh.. lam kol 12 bru abg airi trun jmpe aku.. dier ckap angah da kne than wad.. mmg na besalin dah.. pas uh.. aku g dftar an angah.. then da siap tuh.. abg airi kne anta fail dftar tuh msok dlam blek.. aku g kete amek brng2 bju sgale bgai la kan.. then dok tggu ag kat luar.. bab mmg ta bole msok kan.. pas uh bru abg airi kuar.. dier cakp brg2 ta bole bwak msok bab dier at wad besalin.. so kne tggu.. dktor ckap lam kol 1 or 2 angh brsalin la.. ok.. aku pown tggu la lgik smpai kol 2.. hah.. kat snie la bru aku na memadan mukekan pde dri sndri.. amek kaw da lame ta kuar mlam kan.. hah.. dok ko kat dpan hsptal tuh smpai kol 4 pagi ok.. ulang taip.. EMPAT PAGI.. ok.. mmg mcam2 ragam.gaye.aksi.gelagat la aku tengok akt dpan hsptal nie.. yg meraung.. menjerit.. melalak.. haha.. pdhal aku tngok org yg skit tuh ta trok mane kowt.. tp tatau la lau skit dlam2 kan.. tuhan jerk tau.. haha.. kol 4 tuh umi smpai.. soh aku blek.. tuh pown bab aku de exam muet ary nie.. lau ta mmg kne tggu smpai angh besalin la kan.. hehee umi dtg then aku pown blek la nek kete.. huhu.. smpai uma tebongkang tdur jap smpai kol 6.. tuh pown tdur2 ayam jerk.. bab kjap2 umi tpon.. jap2 abg airi tepon.. haha.. tape la.. ukan selalu pown kan.. ok.. da tuh siap2 pi skola lak.. tp agak lmbt gak la kan kuar uma... da la na isi mnyak ag.. huh.. saba je la.. bia lmbt asal slmat kan3.. hehee.. huh.. then exam cam byase la.. muet 3&4.. ntah ape2 je jwab an.. tp pkiran aku pk an angh jerk.. rsau beb.. huu.. then sampi jerk waktu blek.. mau ta pecut aku kan.. smpai je uma tros tnyer umi angh da bsalin lom.. dah!! dpt BABY GURL!! haha.. suke2 nyer aku.. jap ag kol 4 na pi amek angh ngun bg airi.. ta saba ouh na jmpe baby ngun angah tuh.. hahha... ok2.. na kuar dah g amek angah.. bye2..

p/s : nty lau de mse aku msok an pic baby mnyak2 kayh.. bye..

0 comments: