10 September 2010

hary rayer..!!!

ok.. selamt hari raye..
pg td bngon awal even tido da kol 2 3 pg.. tuh pown sbb de org kjot.. lau ta.. emg lmbt la bngon jwab nyer.. hahaha.. bngon uh g mndy siap2 sumer uh.. abah n adik2 kuh g smayang raye.. smbil tggu dorng alek tuh.. aku. along. n umi siap an juadah tok hari raye.. waa.. sodap2 tuh.. lg2 ayam msak merah.. kegemaran saya.. hahaha ok.. ta lame pas uh abah alek.. kami beraya dulu then bru mkan.. tp ta berapa na happy taon nie atas sbb2 tertentu.. antara nyer.. 1. ta alek kmpg. 2. adik bradik ta sumer ada. 3. tade geng. 4. yg sewaktu dngn nyer.. hahaa then da siap mkn sumer kmas2 ckit.. kami sumer kuar mnuju ke kubur arwah mak kndung aku.. rmai tol org.. maklum lah pg raye kan.. blek je da ujan.. kebosanan aku da terasa.. smpai uma.. tade keje on9 dan mnunggu kdatangn budak2 na raye.. hahaa agak2 da bosan tuh msok blik wat keje gler.. memekak, joget2, golek2, snap2 ituh wajib.. hahaaa memikirkan ape na wat esok adalah 1 perkara yg memusingkan dan akhirnya menjumpai jwapan.. hahaa.. ok esok angh ajak g kluang.. beraye at uma sdare belah abg ipar aku.. haha.. thanz kak ade gak prgram aku esok.. hahaha syg ko... ok2.. ptg td aku memenuh kan mse dgan berada di atas katil yg sngt empuk.. tido la weyh... hahah,,, dan mlm aku hnyer mlayan syirah yg gemox.. haha.. dan mlam aku bergayot dngn huby aku.. esok 11.09. adalah bufday die... hehehe,,, huh.. da la pnat aku na menaip.. ini adalah antara gmba2 yg aku snap tyme siang td..






0 comments: