28 June 2010

don't be sad

asalamualikum,, (ala2 upin ipin) hehehe,,, aku terase sngt bhagia skunk, sebab aper,, sebab aku da jumper tman bruuu,,, na tau ape?? tadaaaa

yes2 ianya hanyalah sebuah buku sja,, yg blakng uh tman mse tido,, hahaha,, (cam dak kecik) tape,, jnji aku bhagia, lau na tau an buku nie bnyak mngajar aku tntang khdupan,, knape la aku ta jmpe buku nie awl2 eik,, tape, yg psti skrng aku da jmpe,, besh bce buku nie wlopon dier tebal,, ader 600 lbey m/s,, tebal an?? tp lau korng da bce ckit,, msti na bce lg,, betol, cye la ckap aku,, bnyak yg aku dpt dri dlam buku nie,, buku nie seumpama memberi kesedaran pd aku tntng khdupan sbnar seorng mnusia,, nty ckit2 aku update lam blog tok aku kongsi kan k,,

smlam(28 jun2010),, aku da jnji ngan ayu n ana beberapa perkara. first,aku jnji yg aku ta nz cple lg smpai aku jmpe orng yg betol2 akn jdik my hsband,, hehehe,, wlaupon aku nga 'cple' lg skrng,, tape la,, lau ade jdoh aku ngan dier,, ader la,, lau tade na wat cam ner,,
scnd, aku ta nax sdey2 lg kerana hal yg ta berapa na pnting sngt,, but, evryone ade prsaan kan, so sngt msthil yg aku ta kan nangis,, hahaha.. skrng aku bersrah je ape na jdik,, aku trima sume kptusan yg d ptuskan,, dan aku hormati nya,,

yes2,, aku ta nax dendam2 lg ngan orng,, sori lau aku ckap tros trang ngan korng,, korng terase,, sebab aku ta nax smpan pape lg ngan korng,, ok2,,^_^ pd simpn benda tuh lam aty akan membangkak kan lg haty aku yg chumil nie,, hahaha,, tp akan ade smthng perkara yg aku terpksa smpan la,, dun worry kayh,,, love you so much,,

ok2,, smpai c nie je dlu kowt,, nty aku update lg kayh kwan2,,, thanz sudi jengah kat blog ieyna nie,,, hehehe



0 comments: